Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Είμαι περήφανος που είμαι Πόντιος. Είμαι περήφανος που είμαι Μακεδόνας. Είμαι περήφανος που είμαι χριστιανός"

δήλωσε ο δημοτικός σύμβουλος Κώστας Καζαντζίδης, αναφερόμενος σε κείμενο του δημοσιογράφου Όμηρου Ταχματζίδη που διανεμήθηκε στο δημοτικό συμβούλιο.

Στο συγκεκριμένο κείμενο, ο....
κ. Ταχματζίδης, χαρακτηρίζει ως περιστασιακές τις σφαγές του Ελληνοχριστιανικού στοιχείου του Πόντου, της Μικράς Ασίας και της Ανατολικής Θράκης, ενώ καταφερόταν εναντίον του πατήρ Παΐσιου. Ο κ. Καζαντζίδης, πήρε το λόγο και με πολύ έντονο ύφος, χτυπώντας το χέρι στο τραπέζι, είπε πως είναι ανεπίτρεπτο να κυκλοφορούν τέτοια κείμενα στο δημοτικό συμβούλιο. Ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, προσπάθησε να ηρεμήσει τα πνεύματα, λέγοντας πως ο καθένας μπορεί να έχει την άποψή του

http://www.thousandnews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου