Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Στάθη , "δεν χωράς πουθενά"

«Persona Non Grata» o Κουτμερίδης στη Σκοτούσσα
-
«Θα παραιτηθώ από βουλευτής αν αποδείξουν πως στο παρελθόν δήλωσα πως πάνω από την υγεία των κατοίκων του Παλαιοκάστρου, είναι η πολιτική μου καριέρα» δήλωσε ο Στάθης Κουτμερίδης, απαντώντας στις αντιδράσεις που προκάλεσε η παρουσία του στην έκτακτη συνεδρίαση του Δ.Σ Σκοτούσσης, το περασμένο Σάββατο (9/1) όπου συζητήθηκε και το θέμα του νομαρχιακού ΧΥΤΥ.
Στην έναρξη της συνεδρίασης δημοτικοί σύμβουλοι και κάτοικοι της περιοχής, αποχώρησαν διαμαρτυρόμενοι για τη παρουσία του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Στάθη Κουτμερίδη, ο οποίος είναι persona grata επειδή έχει ταχθεί υπέρ της κατασκευής του ΧΥΤΥ στη θέση «Νεράϊδα».
«Δεν μπορούμε να κάτσουμε και να μιλήσουμε στο ίδιο τραπέζι με έναν βουλευτή, πρώην Νομαρχιακό Σύμβουλο, ο οποίος έχει δηλώσει κατά το παρελθόν ότι η πολιτική του καριέρα είναι πάνω από την υγεία των κατοίκων των δυο χωριών. Ας καλούσαμε άλλον βουλευτή όχι και τον κ.Κουτμερίδη» δήλωσε στην εφημερίδα ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ο δημοτικός Σύμβουλος Νίκος  Μουρατίδης, που αποχώρησε επιδεικτικά από την αίθουσα μαζί με τον συναδελφό του Κώστα Μοναστιρλή.
Από την πλευρά του  βουλευτής του ΠΑΣΟΚ,  αρνήθηκε κατηγορηματικά πως στο παρελθόν προχώρησε στη συγκεκριμένη δήλωση. «Αν υπάρχει έστω και μια τέτοια δήλωση δική μου ντρέπομαι για τον εαυτό μου και αύριο θα καταθέσω την παραίτηση μου. Αν υπάρχει τέτοια δήλωση ότι για μένα πάνω από την υγεία των κατοίκων και οποιουδήποτε πολίτη, αύριο παραιτούμαι από την βουλευτική μου ιδιότητα» τόνισε.

Εξαιρετικά αφιερωμένο 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου